Fragt, levering og afhentning
Her kan du læse om:
- Fragt og levering
- Levering med PostNord
- Personlig afhentning
- Hvis der opstår skade under levering
Fragt og levering
Stiine Liv Arts & Crafts har base i København, hvor alle ordrer sendes fra. Lige nu sender vi kun til adresser i Danmark. Vi arbejder på at udvide til resten af Europa.
Det er også muligt at aftale afhentning af din ordre på Østerbro i København.
Bemærk, at leveringstiden kan være længere i ferie- og helligdagsperioder. I disse perioder kan webshoppen også være midlertidigt lukket — i så fald vil der stå en besked i banneret øverst på hjemmesiden med information om, hvornår din ordre bliver pakket og afsendt.
Genbrugte og genanvendte materialer til indpakning
Din ordre pakkes og sendes i genbrugsmaterialer så vidt muligt. Papkassen og den øvrige emballage har muligvis haft et liv før, og derfor kan der være slidmærker eller brugsspor. Sikker levering er dog altid topprioritet, og jeg sørger for at pakke dine produkter omhyggeligt og forsvarligt.
Hvis det er vigtigt for dig, at hele ordren pakkes i fuldstændig nykøbte materialer, så skriv det i kommentarfeltet ved checkout.
Læs mere om forsendelse, levering, returnering og refusion her(LINK).
Levering med PostNord
Pakker leveres med PostNord. Du kan forvente levering inden for 3–7 hverdage efter dit køb.
PostNord – Afhentning i pakkeshop
- 55 DKK (under 5 kg)
- 65 DKK (over 5 kg ELLER “store” og skrøbelige ordrer, som kræver ekstra beskyttelse og større kasser)
PostNord – Hjemmelevering
- 69 DKK (under 5 kg)
- 89 DKK (over 5 kg ELLER “store” og skrøbelige ordrer, som kræver ekstra beskyttelse og større kasser)
Du kan vælge hjemmelevering til din adresse eller pakkeshop/pakkeboks hos den nærmeste PostNord-udlevering.
Hvis muligt, vil PostNord give dig et trackingnummer.
Bemærk: Det er dit ansvar at oplyse den korrekte leveringsadresse ved checkout og at kunne afhente din ordre på det valgte afhentningssted – eller være hjemme til at modtage den. Uoverensstemmelser eller problemer i forbindelse med leveringen er mellem dig og PostNord.
Hvis en pakke bliver væk under levering, skal du kontakte PostNord og samtidig informere mig. Skriv til: contact@stiineliv.dk
Personlig afhentning
Det er muligt at afhente din ordre personligt på Østerbro omkring Nordhavn, København:
- Denne mulighed er gratis.
- Vælg “Afhentning i butik” som leveringsmetode ved checkout.
- Jeg kontakter dig inden for 1–2 hverdage efter købet for at aftale afhentning. Husk at tjekke spamfilteret i din mail.
- Hvis du ikke svarer på min første mail, sender jeg en ny. Hvis jeg stadig ikke hører fra dig, kontakter jeg dig via sms.
- Du er også meget velkommen til selv at tage kontakt og foreslå tidspunkter, der passer dig. Skriv til: contact@stiineliv.dk
Forvent at afhentning kan ske inden for 2–5 hverdage (i ferier og travle perioder kan det vare lidt længere – hold øje med besked i banneret øverst på webshoppen).
Præcis afhentningsadresse oplyses efter købet.
Hvis der opstår skade under levering
Undersøg pakken og indholdet for synlige skader, når du modtager den. Hvis transporten har forårsaget skade på pakken eller varerne, skal du kunne dokumentere det. Kontakt mig straks – og senest to dage efter modtagelse – hvis noget er gået i stykker.
Skader på pakker eller varer skal altid meldes på e-mail. Skriv til: contact@stiineliv.dk
Læs mere om, hvordan du skal forholde dig til en beskadiget pakke eller vare her, eller under Handelsbetingelser. (LINK)